Du, gör mig sjuk... tack! - eller att sänka sina krav

Jag vill få va galen, eller i alla fall få tappa kontrollen över stollen som styr där uppe i bollen, snälla bara en stund. Ja, den önskan är väl sund? Snälla ljug för mig om livet - och säg att allt är bra. Låt mig tro att allt är lätt. att alla gör rätt. Låt mig få bli ett elakt monster - bara släppa alla tyglar och bryta alla reglar. Snälla lär mig några coola konster, då. låt mig åtminstone banka skallen i en vägg.. eller... ge mig skägg!

Kommentarer
Postat av: Steven

jag tycker att det är otroligt moget och sansat att du vågar skriva om hur du känner. Det är inte många som gör det som människor. Jag tycker att du ska försöka uppdadera oftare och försöka få din blogg att bli så stor som möjligt, slå igenom. Så att du kan inspirera så många som möjligt med dina visa ord och tankar.

När jag var ung fick jag ofta så ut med mycket negativ kritik, Det handlade både om hur jag såg ut men även om hur jag betedde mig mot andra. Visst jag var en liten bråkstake men dock, jag ville bara bli accepterad. Jag var så smal, så att tilochmed folk på gatan som inte kände mig kom fram och frågade om jag ville ha en liten slant til mat. Jag har alltid ätit som en björn men min krop gillar inte att lägga på sig fett. Jag kom på att om folk nu gillade att ge mig pengar på gatan så kunde jag börja spela gitarr på gatan, som folkmusik menar jag. Jag fick massa nya vänner. Sådana som också spelade på gatan. Min bästa vän blev en man som satt och spelade dragspel. Han hette Börje precis som dig!

Idag så är jag, Steven, och Börje två väldigt glada själar som inte vill mista en sekund i livet. VI bor bredvid varandra i varsin husvagn. Visst vi hade kunnat bo i hus, Börje har ju massa pengar att spendera. Men vi tycker att det är mycket mysigare att bo så nära naturen som möjligt. VI är två goa gubbar på 60+ som älskar att leta efter nya bloggar på det såkallade internät. Trots att det tar sin lilla tid att klicka på alla knappar.

Hoppas att din blogg nu kommer att slår igenom efter mina goda och visa tips!

Ha en god fortsättning



Med Vänliga HälsningaR

Steven.

2011-01-09 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback