Vårkänsla och sommarplaner

Jag tänkte inte överanstränga mig med bloggandet idag heller. Först tänkte jag bara säga att jag vet vad jag ska göra i sommar, har de kvar samma första sida som idag så fattar du varför. Om inte så ska jag till Hultsfredsfestivalen eftersom Rage Against the Machine kommer dit! Mer behöver egentligen inte sägas, men för att göra det extra tydligt:

RAGE AGAINST THE MACHINE KOMMER TILL HULTSFRED I SOMMAR!




Biljetter är redan köpta och det kan ju ha bidragit tilldet hela, men idag har varit en helt underbar dag. Det är någonting konstigt med mig och solen/våren. Idag har det varit strålande sol och inte ett moln på himmelen i den Kungliga hufvudstaden och jag har glidit runt med ett märkligt leende på läpparna och ett pirr i hela kroppen som vore jag en nykär tonåring (notera: jag är inte tonåring sedan ungefär ett halvår tillbaka). Det är någonting helt underbart i att gå ut ur Q-huset efter fyrtiofem minuter på en räkneövning i Kemisk Jämvikt med Gabor Merènyi, slå på låten God Damn, som är THE sommarlåt anno 2007 med Navid Modiri (efter den kommer ju Räknar mig Lugn som är så bra) och plocka lite grönt gräs från en liten gräsplätt för att suga i sig lukten av sommar ur. Det är fantastiskt.

Att jag dessutom inte hade massa saker som måste köras i projektet i Inledande Kemiteknik, som jag trodde att jag hade, gjorde ju inte saken sämre. Vidare förbättrades ju saken av att jag inte heller gick och hämtade ut en kontrollskrivning i Kemisk Jämvikt, varje poäng jag fått på den är en gåva från... nej, inte gud, men från mig själv, och inget gör en så glad som saker man får av sig själv, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Johanna Aurora

From me to me-presenter är grymma. Kan inte bli fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback