Campus Valhall

Jag dog den 20e augusti och just i de ögonblicken kom flickan mest känd som valkyria till mig. Hon rycker och sliter i mig och skiter fullständigt i att jag skriker: jag vill inte dö denna sommardag. Vi flyger över östermalm i lag med Valkyrior med andra lik i sin famn, de var Filip och Filippa släpandes på Fillan - han dog ju på fyllan. De bar mig genom luften och vi landade framför Odens moders närmsta män, även kända som Alkemister. Jag utbrister var har jag hamnat vem har mig lämnat och vad ska jag ta mig till? Jag vill veta varför jag måste suse och skrape och (bildligt) lape blodet från bärserkens märken och varför har de kabbat upp särken? Många frågor och få får svar - det finns många kvar att besvara. Ingen fara för Bärserkarna lärde oss gasquea med vett och på rätt sätt och lätt att vi var kassa till början för n0llan kom in först och vi kan än ej förstå hur det går för oss om vi tar för givet att få ge oss i lag med alla dessa teknologer. Som om det här var någon sorts politik för en svåger - jag menar n0llan har ju ihop det med pH. Men visst och då så, kvar att presentera är egentligen bara barderna de som leker på blodigt allvar. Barderna bär den viktigaste bördan de tar hand om grisen som slaktas varje gasque och som återuppstår när vi sänkt över vår slask, dagen efter tar en Resorb-tår, för från fru Ohlson får Jesus idén om flera liv. Kemi är sektionen med riktigt bra driv, så höj nu en skål, i Ölen så kall, drick nu en skål för Campus Valhall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback