men vad ska vi ta oss till?

Jag har inte bloggat på sistone, jag har inte haft något att skriva. Jag har på något sätt satt mig i en rävsax som snart sluter sig runt mitt ben - jag antar att jag har förtjänat det för en så fruktansvärt dålig metafor, vi försöker igen:

Jag har inte bloggat på sistone, jag har inte haf något att skriva. Jag är less på att alltid vara någon annan för att passa någon annan bättre, och det är ju dumt. Jag dras hela tiden mot människor som är som mig men som, precis som jag, inte klarar av människor som mig, och tyvärr kommer sällan gott ur det. Jag måste få in i min skalle att det är poänglöst. Nu är det fan dags att shape up sig och försöka få de största kuggarna att passa i varandra för att senare sätta fart på de mindre hjulen.


Övrigt i korthet:
- Jag flyttar till sthlm i höst och pluggar civ.ing. på KTH
- Jag har börjat jobba som personlig assistent
- Jag har träffat orsaken till att Robert är glad som en... jag vet inte vad, och hon verkar helt klockren
- Jag kommer inte att åka till Roskildefestivalen i sommar (jag var den enda av oss som skulle åka som köpte biljett innan de tog slut)
- Vill du gifta dig med mig?

Kommentarer
Postat av: Gloggs

Hej Björn!
Du verkar ju ha varit lite ur form enligt det där inlägget. Trist. Hoppas det blir bättre!
Kul att du flyttar till Stockholm!
Inte för att jag ska dit eller nåt, men om jag nu mot förmodan skulle ha vägarna förbi vet jag vem jag ska hälsa på.
Ska du till Peace & Love förresten?
Oskar och jag åker upp. Vore KIINGG om du kommer!
Krokstrandsfestivalen???
Kram

Postat av: Anonym

ska bli grymt att få hem dig igen... det är här du hör hemma:)
älskar dig
/bror

2007-06-15 @ 15:48:32
Postat av: Thomasirmelin

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-12-02 @ 18:48:33
URL: http://thomasirmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback