Så då ska man till Tyskland, alltså...

Helvete, jag.. jag vet i fan vad jag ska säga.. Det verkar inte bättre än att den 6 eller 7 juni 2008 ska jag til lTyskland.. Idag annonserade Rage Against the Machine att de kommer att spela på festivalen/-erna (???) Rock am Ring och Rock im Park de datumen. Läs mer på Rages officiella hemsida. Det här är sjukt, så bra! Jag väntar lite till och hoppas, hoppas, hoppas att de kommer till Roskilde - festivalernas festival på inte allt för långt avstånd!

Blir det bara tyskland så ska jag dit om jag så ska promenera dit och sälja en njure för en biljett!

Jag har en puls på cirkus 110, gåshud och.. ja, det här är så sjukt jävla grymt! (som jag skrivit tidigare, i vissa fall är svordommar inget att be om ursäkt för, de fyller en viktig funktion i det svenska språket!)

Kommentarer
Postat av: Taraldnicoline

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Postat av: Taraldnicoline

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2008-09-02 @ 09:14:36
URL: http://taraldnicoline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback