läs mina läppar

Läs på mina läppar att jag vill att du ska kyssa mina tilltraslande veners bultande puls. Låt mig känna den känsla som är underbar fast långt ifrån sexuell. Låt dina läppars närvaro och inte deras akrobatiska konster vara det effektfulla. Låt mig le, fast inte för tvunget utan bara le, med magen. Dränk mig i vatten i en dusch. Men låt det inte vara de våta, nakna kropparna som är det drivande, utan känslan av att du är.. här. Skriv med dina naglar, dikter på mina axlar, skriv ett epos på min rygg. Låt det bara inte beröra det det där obehagligt präktiga sättet, utan bara beröra.. mig.








Kan konstatera att jag alltid varit sen i i allt vad gäller musik, jag började gilla Rage against the machine och Pink Floyd långt efter att de laggt ned och som inbitet Thåströmfan kan jag först nu säga att jag som fan fastnat för första singeln från hans senaste skiva..

Fast jag inte sett dig på så länge
tänker jag på dig ibland
det var någonting som fastnade på mig
nåt som aldrig helt försvann
fanfanfan, det skulle varit du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback