Reinfeldt - en negroid kannibal

Jag blir så lycklig åt den antirawsistiska kampen. Aldrig trodde jag att antirasistisk research i form av besökande av nazistiska organisationers hemsidor kunde vara såhär kul. Det hela är en påstådd intervju med Fredrik Reinfeldt med anledning av att det avslöjats att hans farfars farfar var kannibal och kom från Afrika.

Aldrig trodde jag att nazister hade sån humor. Läs artikeln i sin helhet, nedan följer några godbitar.

"Att den nye statsministern har negerblod i ådrorna kan förklara den anti-svenska politik som han och hans parti länge stått för. Det finns anledning att misstänka att även andra ledande politiker har undanhållit relevanta fakta om sin verkliga härkomst. Tidigare har bl.a. obekräftade källor gjort gällande att Folkpartiets Lars Leijonborg i själva verket är ett UFO."



"Fredrik, ni gjorde ett rekordval i år och din dröm om att bli landets statsminister har gått i uppfyllelse. Trots detta väljer du nu att lämna allt och bege dig till Afrika. Många är chockade. Förklara.

   - Om jag ska vara ärlig så kom det här med farfars farfar inte som en total överraskning för mig. Man har haft sina aningar. Jag har, liksom de andra partiledarna, varit mån om att sälja ut mitt folk under åren. Nu vet jag att svenskarna egentligen inte är mitt folk och då känns mitt förrädiska beteende faktiskt rätt logiskt.

Utveckla vad du menar med att du haft dina aningar.

   - Småsaker hämtade ur vardagslivet. Varje gång jag exempelvis passerat en trumspelande neger på stan, så har det liksom börjat spritta och rycka i kroppen. Det har många gånger krävts stor självbehärskning från min sida för att inte börja veva med armarna och skaka loss till bongo-trummornas rytmer."


Ibland kan människofientliga nazister vara hysteriskt roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback