kan du förklara pensionsreformen?

Du är som sex med laxar i en kaffekask - tur jag skippade kex och bordeaux men pax cetum säger jag raskt men tänker "ditt patrask". Jag tar heroiskt på mig en skamsen mask och döljer vad det var som var trist och till sist drar jag upp min last. Så jag ger mig i kast med mina krav, glöm sav, för jag är kanske inte heller någon stjärna så jag söker en tärna med hel hjärna för nån sån har inte jag, jag har två halva och de lägger jag i dina händer medans du velar så du kan sy ihop mina delar, alltså jag vill att du helar det som finns i mitt terariums guldfisk, mitt kraniums list. Stå ut med att höra mig till slut i en plats vi kan göra av sex platta ytor. Låter detta lockande? Jag kan även avslöja mitt eget trocklande med algerbraiska kalkyler och kanyler. Jag har slaviska förhållanden till Avogadros konstant men är klervojant och att vara mol allena får då en mening. Så ring mig, bättre nu än vid försening, det låter väl intressant, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback