Jorden är platt

Jag kan nu konstatera att jorden är platt - har ägnat den senaste tiden åt att lyssna på Thåströms gamla skivor "Thåström" och "Xplodera mig 2000" och jag kan helt enkelt bara konstatera att det är grymt bra musik. Har lyssnat på för mycket Thåström och skrivit för lite skolarbeten. Men jag överlever nog.. inte.

På musiken idag fick jag veta två saker: 1) Jag har för dåligt gehör för att få MVG i musik - that's just bullshit och jag ska göra ett gehörsprov imorgon för att bevisa det. Jag är less på att man måste vara en produkt från Orsa för att per automatik inte behandlas glättigt med spelad glädje av vår musiklärare
. 2) Jag måste korta ner min dikt till musik över gränserna för att få vara med, that's just bullshit. Jag ska göra det, men jag är jävligt less på att man måste vara en slätstruken mainstream-sångare från Orsa för att inte per automatik inte vara först att bli bortsorterad, eller så är det bara för att man har någonting uppskattat att komma med.




Det är lustigt att man ibland kommer på exakt vad man borde ha sagt så här i efterhand: "jag känner likadant ungefär varje gång jag ser dig på scen"


Jag vill bli elektrisk


Kommentarer
Postat av: Lauritzstine

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback