ett drömrekviem

åh, herregud. Jag vill skriva någonting, jag känner att jag måste skriva någonting men känner mig stum i hela kroppen. Jag har precis sett en av de bästa filmerna någonsin. Requiem for a dream. Otroligt vilken film, förbannat stark. Till en början verkade filmen bara lite lagom urflippad och sånna filmer gillar jag. Vanligtvis börjar filmer ganska lugnt och dalar sedan ner till en lagom störd nivå, den här hade ingen botten. Requiem for a dream var så otroligt stark och så helt jävla utflippad - man blir illamående och vill titta bort men blicken är klistrad. Man vill inte se, men kan inte förmå sig att titta bort. äckligt störd och så jävla snygg. Jag vet inte om jag ska gå och spy eller om jag bara ska skjuta mig i skallen direkt - fyfan vilken bra film.

den får 5 sköldpaddor av fem möjliga ¤¤¤¤¤; blir en solklar femma på filmtipset.se!

Kommentarer
Postat av: Miss Gallery 2008

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-05-14 @ 08:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback