jag hatar blogg.se

Jag har just skrivit Varats olidliga lätthet pt.2. Jaha, och varför finns den inte här för? Jo för att när jag skulle publicera den så av någon jävla anledning hade blogg.se tyckt at jag borde loggas ur och sålunda försvann den och jag fick logga in på nytt och skriva om allting. Dra åt helvete och jag är så jävla ledsen. är det någon gång det är berättigat att använda könsord så är det nu när jag pratar om blogg.se. Jag tänker dock inte göra det eftersom jag är så snäll och duktig. Men vilka jävla as de är! funderar på att skaffa en ny blogg på något annat ställe, bara därför. Blir så jävla ledsen, verkligen så himla ledsen! fan

Kommentarer
Postat av: Aurora

Så gör de flesta ställen om man inte är "aktiv" på en viss tid... Det har hänt mig ett par gånger också och är alltid lika överjävligt... Jag brukar alltid kopiera innan jag postar det för säkerhets skull.

2006-06-14 @ 00:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback