Män på gränsen till nervsammanbrott

"Liten tuva, stort lass - prinsessa på ärta
passionen jag känner kommer krossa mitt hjärta
snitta upp handlederna och slänga mig i ett dike
skjuta mig i skallen och knulla liket
självmord, hmm.. kanske jag borde
de säger att man bara ångrar det man inte gjorde
det gör ingenting att jag känner så här
för det finns mediciner mot mina besvär
det gör inte något, nej det gör inte något
att vi är män på gränsen till ett nervsammanbrott"

Las Palmas är ruskigt bra. Det roliga är att jag verkligen blir glad av den låten (Män på gränsen till nervsammanbrott). Den är ruskigt bra och jag mår faktiskt bra och är ruskigt glad. Det är bara så klockren text =) Ladda ner hela EP:n
här eller köp den för 60 pistoler här. Den är enastående bra och värd pengarna, men om du inte tycker du har råd så ladda åt minstone ner den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback