jag vill ha...

Ge mig fast mark att gå på. Jag gungar fram och skulle vilja ha en möjlighet att fokuserat se... dig.
Ge mig fast mark att stå på. Jag är trött och vill lägga mig och vila.. med dig.
Ge mig fast mark att slå på. Jag är allt för stilla och behöver få visa lite känslor.. för dig.
Ge mig fast mark att så på. Jag måste träna på att hålla liv i någonting grönt... eller förälskelser.
Ge mig fast mark att flå på. Jag vill veta hur du får det att krypa under min hud.
Ge mig fast mark att rå på. Jag är allt för insöad och skulle behöva lite nya perspektiv.
Ge mig mark att fly från eller något attt vända hem till.
Ge mig sinnesfrid eller en del av din tid.
Ge mig ditt namn
Ge mig...


(Börje, ge dig!)

Kommentarer
Postat av: Leifmolly

Hello! Very interesting and professional site.

Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback