Krock och festivaler - BILDEXTRA

Igår krockade jag. Jag blev rammad i sidan av en lastbil. Bilen jag körde var en hyrbil, den kommer inte hyras ut på länge. Hade lastbilen träffat en meter längre fram på bilen hade jag fortfarande legat på intensiven. Jag blödde näsblod, min vän, sambo och medresenär, Björn, blödde också näsblod. Vi mår bra. Sjukt, men ganska häftigt.. jag fick åka ambulans!

Rubriken lovar bilder, tyvärr inga bilder från krocken, men förhoppningsvis kommer det! bilderna handlar om mina festivalupplevelser, eller snarare de festivalupplevelser jag utdelat..


Jag har av någon outgrundlig anledning inte skrivit något om mina festivalvisiter i sommar. De har varit tre till antalet: Roskilde, Peace and Love och Krokstrandsfestivalen. Roskilde var sjukt stort och helt enormt bra, Sigur rós, why?, Thåström och 79000 besökare. Ni som var där förstår, andra kan gissa. Peace and Love besökte jag i egenskap av Ung Vänstermedlem, vi delade flygblad, hängde med folk och diskuterade politik, ni som var på festivalen och hängde med oss förstår, andra får fantisera. Krokstrand är en liten festival utanför Strömstad, det var mycket trevligt. Jag och min gode vän Galta - Rille - uppträdde och bjöd på en halsbrytande kombination av musik, visa, poesi och korvgrillning. Helt makalöst, ni som var där förstår vad jag pratar om, andra får gissa. Nedan finns lite bilder från uppträdandet.

Jag, krokstrand 06
Jag läser dikten "Sex och Samlevnad"
kovgrillning på krokstrand
Korvgrillningen äger rum medan vi framför en sång på klarinett, sång och gitarr
Jag stämmer guran och rille laddar upp
Jag stämmer gitarren, Rille laddar upp.. Före vår entré

Kommentarer
Postat av: Antonsigrid

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback