insomnia

Jag sover mer än tolv timmar, drömmer massa sjuka saker, vaknar, är svintrött och tittar på min vävtapet. Jag vill inte, orkar inte, någonting.

Jag har två funderingar, om ni vet svaret kan ni väl svara?

Har en not en tredje dimension, i så fall, hur ser den ut från sidan?

Varför smakar plektrum jord?




Gråt inte över mig, vänta inte på mig, säg ingenting till min mor
jag ger fan i allt, jag gör nytta här, bryter guldmalm ur vår fosterjord
vägen har tagit slut, rälsen har tagit slut, bara horisonten lyser blå
jag skulle gråta om jag kunde gråta men alla tårar har tagit slut i Bodiabo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag har en fråga till dig

VARFÖR äter du plektrum? :D haha

Postat av: Fanny

Nämen Dan Fägerquist! Han är en sådan som man träffar på, då och då.

2006-04-24 @ 22:42:26
Postat av: Augnews

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2008-02-08 @ 09:04:18
Postat av: Axelsine

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-01-13 @ 20:49:26
URL: http://axelsine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback